25 Aralık 2013 Çarşamba

EN BEĞENDİĞİM KOMBİNLERİM


Merhaba, yazılarıma ara vermiştim bir kaç gün.. Bu yazımda sizlerle bukombin.com adlı siteden keyif alarak yaptığım kombinleri paylaşacağım:) Sizde isterseniz üye olup kombinler yapabilirsiniz ayrıca açılan yarışmalarda kombinlerinizi yarıştırıp ödüllerde kazanabilirsiniz. 



Bu ilk zamanlarda yaptığım deri taytlı kombinlerimden biri,deri tayt kullanmayı seviyorum:)




Bunu çok beğeniyorum aynı kombini ayakkabıyı değiştirerek bi daha uyguladım oda aşağıda ikisede bence çok güzel:)





Leoparı her ne kadar sevmesemde kullandım ordan bana öyle bir bakıyordu ki:)

Bahsettiğim gece mavisi kadife ayakkabıyla oluşturduğum üstekinin benzeri olan kombin yalnız bu ayakkabıya bayıldım söylecek laf bulamıyorum :)






Bu biraz yazlık, ama yaz için mükemmel zaten eskiden kalma kombinlerimden biri ferah, tiril tiril :)

Tekrar deri tayt, bu kombini çok beğeniyorum hele ayakkabıya laf yok:)

Buda rengarenk iş kadınına yakıştırıyorum bu kombini:)







Buda melih yazgandan mükemmel bir elbise, buda çok hoş:)


Kombinlerimi takip etmek isterseniz esrakaraca_f  bukombin.com profilim:) 

sevgilerle, umarım beğenmişsinizdir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder