19 Aralık 2013 Perşembe

UYGULANASI HARİKA SAÇ ÖRGÜLERİ:)


Merhaba, ne zamandır sadece çekiliş postları paylaşıyordum bloğa zaman ayıramadım ama sınavlardan başımı kurtardığımda direk bloğa koştum  Bu postta konum saç olacak ben en çokda bu tip yazıları seviyorum çünkü  bende farklı saç modellerine bayılıyorum eskiden bende hep googleda bunu aratırdım ven çokda  bu tarz resimli yazılar hoşuma giderdi:) Umarım beğenirsiniz 






Günlük basit bir örgüyle oluşturan fakat sınra kuaför elinden çıkmışçasına gözüken bir saç:)





Fazla asit ve kolay bir model bi okadar da güzel:) Tabikide Uygularım







Birisi bu örgüyü bana da örse fena olmazdı hani tabikide uygularım:)






Basit ve kolay buna benzer ama bir farklı modeli olan fransız şelalesi var onuda bi daha ki saç postumda atıcam ben onu daha çok beğenip uyguluyorum:)





 Bence çok basit ama ihtişamlı gösteren şey kızın saçları,  rengine bayıldım uygulasamda böyle gözükmeyeceği kesin:) ama Uygularım:)




Şimdilik bu kadar umarım beğenmişsinizdir, beğendiyseniz veya beğenmediyseniz aşağıdaki 3 seçenekten birini işaretlerseniz sevinirim:) Sevgilerle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder