17 Ocak 2014 Cuma

► Gazete Baskılı Moda ◄


Biliyorum çok yazı yazamıyorum ama vaktim oldukçada ilgi çekecek yazılar paylaşmaya dikkat ediyorum bu seferde gazete baskılarının modaya yansımış halini konu alayım dedim. Oje, bluz, etek, tayt, eldiven,çanta, ayakkabı elbette daha fazlası var ama şimdilik birer beğendiğim örnek paylaştım umarım beğenirsiniz. Ojenin linkinide yazımın sonunda yazdım:)


Gazete Baskılı Ojeler - Nasıl Yapılacağının merak ediyorsanız linkini yazının altına yazdım söylediğim gibi:)




 Çok Hoş Bir Görüntü Elde Edilmiş..



Gazete Baskılı Bir Etek..


Gazete Baskılı Uzun Eldivenler, çok şıklar...

Gazete Baskısından Ziyade Rulo Halinde Bir Gazeteye Benzeyen Çanta:)

Ayakkabılar..daha iyi olabilirlerdi aslında


Ve de tayt..

Şimdilik Bu Kadar Devamı Yakında.. Takipte kalın, sevgilerle:) Bu arada beğenip beğenmediğinizi öğrenmem için aşağıda 3 adet buton var dilediğinize tıklarsanız sevinirim:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder