18 Ocak 2014 Cumartesi

►JAPON STYLE◄

Merhaba, sizlerle zaman zaman american style, japon style vs. paylaşımlarda bulunacağım. Kozmetikten daha çok moda paylaşımlarından hoşlanıyorum, bu biraz benimle ilgili çünkü pek makyaj yapmayan birisiyimdir bu yüzden blogta daha çok moda paylaşımları yapmayı seviyorum. Bugün japon style yazısı yazayım dedim. 
Aslında daha çok örnek var elimde ama şimdilik en beğendiklerimden bir kaç tanesinin paylaşmayı düşündüm, japon modasında beni en çok cezbeden dış giyim. Harika trençkotlar, pançolar, ceketler var. Neyse  hadi resimlere bakalım:)




Çok zarif  rengine bayıldım, bu arada kızın belide incecik zerafeti ordan kaynaklanıyor:)




  Buda harika beline oturmasından sonra eteğinin hafif açılmasına bayıldım:)


En çokda buna bitiyorum nasıl narin ve sade bir şıklığı var bu elbisenin. Siyah dantel tüm şıklığı sağlamış.




Asker yeşili zaten kıyafetlerde en sevdiğim renktir diyebilirim. Yakası ve oturmuş bir belin ardında açılan etek kısmı onu mükemmel yapmış. Siyah deri çizmelerle tamamlanmış.

Sanırım bunlar beni öldürecek:) 



Ferah ferah, tiril tiril tertemiz bir  görüntüsü var.


Şimdilik bu kadar. Elbette deavım var . Takipte kalın ama bir ricam olacak lütfen beğenip beğenmediğinizi öğrenmem için aşağıda 3 adet buton var dileğinize tıklarsanız sevinirim:)


SEVGİLERLE..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder